Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Καλοκαιρινές διακοπές, για πάντα!

Καλησπέρα σε όλους!

   Πωπωωω! Πόσο καιρό έχω να γράψω? Έχω την σελίδα μου στο facebook και έτσι σας ξέχασα λίγο -συγγνώμη κιόλας-... :P 
   Καταρχάς θέλω να σας πω πως είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που πραγματικά με βοηθάτε τόσο πολύ! Εννοώ είχα τόσο καιρό να σας γράψω και όπως είδα σήμερα οι προβολές τις σελίδας ανέβηκαν πολύ! :D Σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Όμως προβολές χωρίς άρθρα, τι να γίνουν? Τι θα βλέπετε κι εσείς κακόμοιροι, εξαιτίας της χαζής κεφάλας μου, που σας ξέχασε? :P 
   Έτσι λοιπόν, αποφάσισα να δω τι κάνετε και να σας ευχηθώ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
   Ελπίζω να περνάτε όλοι σας καλά μέχρι τώρα και αν κάποιοι αντιμετωπίζετε δυσκολίες για κάποιον λόγο, ελπίζω να τις ξεπεράσετε όλες γρήγορα...! 
   Πώς τα πήγατε στους βαθμούς και στις εξετάσεις -παιδιά της ηλικίας μου-? Οι μεγαλύτερα παιδιά, πώς τα πήγατε στις πανελλήνιες? Ελπίζω όλοι μια χαρά, γιατί αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα για σας! 
   Εγώ και στους βαθμούς καλά τα πήγα και δεν το περίμενα! :D Θα πάρω αριστείο! :D Πέρασα την τάξη με 19 7/15 και στο 3ο τρίμηνο έβγαλα 19 13/15! Δεν ήξερα ότι θα ανέβαινα τόσο πολύ! :)

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
~Life

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου