Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

The Vampire Diaries - Songs

Καλημέρα σε όλους σας! :D

   Όπως ήδη ξέρετε, εγώ και οι κολλητές μου έχουμε μια τεράστια τρέλα με το The Vampire Diaries (η Ξένια περισσότερο). Εγώ πάντα έψαχνα τραγούδια του, γιατί μου άρεσαν πάρα πολύ! Έχουν ένα συγκεκριμένο καταθλιπτικό ύφος που για κάποιον λόγο εμένα μου αρέσει...! :) Έτσι λοιπόν είχα βρει πολλά που μου άρεσαν και αποφάσισα τώρα να τα ξαναθυμηθώ! Βρήκα δύο τραγούδια του που μου άρεσαν πολύ (!) παλιά και αποφάσισα να σας τα βάλω.
   Λοιπόν, ποιος θέλει να τα ακούσει? ;)

   Το ένα από αυτά τα δύο τραγούδια είναι από την παρακάτω σκηνή του επεισοδίου 1χ06..! (από κάτω θα δείτε όλο το τραγούδι) 































   Το δεύτερο τραγούδι -όπως όλοι οι Vampire Fans ξέρουν- είναι το Soundtrack του TVD. :)















ΤΙΤΛΟΙ:
Down - Jason Walker
Holding on and Letting go - Ross Copperman 

   Αυτά λοιπόν! :D Ελπίζω να σας άρεσαν!

Τα λέμε,
~Life

Υ.Γ: Στην δίπλα στήλη του blog θα δείτε ένα ask.fm στο οποίο θα μπορείτε να μου κάνετε ό,τι ερώτηση θέλετε και να με βοηθήσετε για διάφορα θέματα, για την αναβάθμιση του blog :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου