Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Σελίδες :)

Καλημερούυυδια! :)

   Όπως σας είπα στο προηγούμενο άρθρο, σε αυτό το άρθρο θα σας πω το μέρος στο οποίο θα βρεθούν οι απαντήσεις του παιχνιδιού! *

* ΑΡΘΡΟ: Pretty Little Li(-A)rs - Game! :) 

   Λοιπόν, αποφάσισα να αναβαθμίσω λίγο το blog κάνοντας σελίδες! :D Οι σελίδες είναι διάφορα καρτελάκια (πάνω από την στήλη των άρθρων), που θα παρατηρήσετε μπαίνοντας στο blog. Για να είμαι συγκεκριμένη... Ορίστε:

1η σελίδα: Θα είναι η αρχική στην οποία θα μπαίνουν όλα τα άρθρα που κάνω και θα βλέπετε τα τελευταία νέα μου! :)
2η σελίδα: Θα είναι η σελίδα με τις απαντήσεις των παιχνιδιών και των ψηφοφοριών! :D 
3η σελίδα: Θα είναι η σελίδα που θα έχει όλα τα παιχνίδια και τα quiz. ;)
4η σελίδα: Θα είναι η σελίδα με όλα τα άρθρα που έχω κάνει με μουσική! ^_^

   Αν μου έρθουν κι άλλες ιδέες θα κάνω σύντομα κι άλλες σελίδες.
   Και για να μην μπερδευτούμε! Οι σελίδες (2η, 3η, 4η) δεν θα περιέχουν διαφορετικά άρθρα από την 1η. Θα πηγαίνουν όλα στην 1η και μετά θα αντιγράφονται σε κάθε σελίδα, αντίστοιχα. Οι σελίδες δεν δημιουργήθηκαν για να βάλω μερικά άρθρα στην μία και μερικά στην άλλη. Δημιουργήθηκαν για να σας διευκολύνουν! Αντί να ψάχνετε όλα τα quiz για παράδειγμα στην 1η σελίδα που θα έχει όλων των ειδών τα άρθρα, θα μπορείτε να πηγαίνετε στην σελίδα στην οποία θα ανήκουν τα quiz και να τα βρίσκετε άνετα! :D 
   Ελπίζω να σας διευκολύνω με αυτή μου την ενέργεια! 

See ya,
~Life  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου