Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Πουλίσια...! :D

Γεια σαααας! :D

   Εντάξει... Ο τίτλος ίσως να σας μπέρδεψε λίγο... ΠΟΛΥ...! :P Αυτό το "Πουλίσια" τέλος πάντων, -όσο και αν δεν το πιστεύετε- είναι όνομα! 
   Για να σας εξηγήσω: Εμένα μου αρέσει πολύ μια... τραγουδίστρια δεν την λες, (όχι επειδή δεν είναι καλή, αλλά επειδή είναι μικρή -περίπου 17-18 χρονών-). Μια ερμηνεύτρια τέλος πάντων. Επειδή λοιπόν την λένε Birdy στο καλλιτεχνικό της, είπανε η Ξένια και η Διονυσία, να την φωνάζουνε "Πουλίσια"! :P :D 
   Σε αυτό το άρθρο λοιπόν, αποφάσισα να σας βάλω διάφορα τραγούδια της. Αυτά που ξέρω και μ'αρέσουν. *

* PS: Ακούστε τα μόνο αν έχετε κατάθλιψη! Δεν θέλω να πετάτε στα σύννεφα και να σας προσγειώσω εγώ με αυτά τα τραγούδια! :P Όχι αλήθεια, είναι πολύ καταθλιπτικά! 

   Το πρώτο της τραγούδι που έμαθα λοιπόν, ήταν το "Without A Word". Το άκουσα πρώτη φορά στο The Vampire Diaries και από τότε κόλλησα! Άρχισα να το ψάχνω και όταν τελικά το βρήκα ΔΕΝ ΞΕΚΟΛΛΑΓΑ! Τώρα έχω αρχίσει λίγο να το βαριέμαι. Γενικά, αυτό το κακό έχω κάθε φορά που ακούω ένα τραγούδι και μου αρέσει. Το ακούω συνέχεια και μετά το βαριέμαι! :P 

WITHOUT A WORD















   Άρχισα μετά να ψάχνω κι άλλα της τραγούδια, αφού μου άρεσε ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ το πρώτο, και ανακάλυψα το "Skinny Love" και το "People Help The People" . Αυτά δεν τα βαρέθηκα και πολύ, αφού άκουγα πότε το ένα, πότε το άλλο και πότε το "Without A Word". Άρχισα μετά να τα βάζω και στις αδελφές μου. Της Έλλης της άρεσαν πολύ και τα άκουγε πού και πού. Η Κατερίνα έπαιρνε το CD στο οποίο τα είχα γράψει, και τα άκουγε όποτε διάβαζε (τι σας είπα πάνω? πραγματικά καταθλιπτική σκηνή! :P ). Η Ντένια... Η Ντένια το χαβά της! Δεν ακούει την ίδια μουσική με μένα... :/ Τέλος πάντων, δεν πειράζει! :) Δεν μπορούν όλοι να είναι τόσο υπέροχοι όσο εγώ! :P

SKINNY LOVE












PEOPLE HELP THE PEOPLE













   Λίγο καιρό μετά, μια φίλη της Κατερίνας (της αδελφής μου), που είχε έρθει σπίτι μας, όπως καθόμασταν στο δωμάτιό άκουσε στο CD μου την Birdy και μετά μας έβαλε ένα τραγούδι που είχε στο κινητό της. Καλό ήταν κι αυτό αλλά το ξεπέρασα εύκολα. :P Αφού όμως πρώτα, το άκουσα 150.000 φορές :P  

SHELTER












   Τέλος, στο The Vampire Diaries, στην τελευταία σκηνή, όπου πέθανε ο Damon και η Bonnie (ααααααααααααα, όχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι.....!!!!), άκουσα το "Wings" και πια, ήξερα ότι τραγουδούσε η Birdy, οπότε το έψαξα στο YouTube και το βρήκα. Και το -λίγο- χαζό είναι, το γεγονός ότι μέχρι τώρα είναι το αγαπημένο μου τραγούδι της Birdy και τόσο καιρό που έβαζα τραγούδια της Birdy και έβλεπα αυτό το τραγούδι από δίπλα (στα προτεινόμενα) δεν το έβαζα...? Δεν πειράζει, θα το βαρεθώ κι αυτό κάποτε. Τέλος πάντων... 

WINGS











   Πείτε μου πιο από τα παραπάνω τραγούδια σας άρεσε πιο πολύ στα σχόλια ή στην ψηφοφορία από δίπλα! :D =>

   Α! Αν σας ενδιαφέρει καθόλου το The Vampire Diaries και σας αρέσει επίσης να μαθαίνετε τα τελευταία νέα του, μπορείτε να δείτε την σελίδα μου στο Facebook! :D Θα χαρώ πολύ να μοιραστούμε τα γεγονότα του The Vampire Diaries! :D 

https://www.facebook.com/thevampirediariesofcw?fref=ts

   Αυτά...! Γεια σαααας! :D


See ya,
~Life

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου