Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

The Vampire Diaries - Quiz! ;) (for girls)

Γεια σας! :)

   Αφού σας έκανα ένα κουίζ με τις φίλες μου, είπα να σας κάνω και ένα κουίζ με τις πρωταγωνίστριες από το The Vampire Diaries, δηλαδή πάλι με τις φίλες μου! 
   Για να σας εξηγήσω: Μια φορά, εγώ, η Ξένια και η Ντένια ήμασταν στην παραλία! Και για να μην τα πολυλογώ ιδού η συνομιλία μας! :D

Δ = Δήμητρα
Ξ = Ξένια
Ν = Ντένια 

Δ = Αν γινόταν να γίνετε κάτι υπερφυσικό, τι θα θέλατε να είστε?
Ξ = Βρικόλακας!
Ν = Κι εγώ..! 
Δ = Εγώ θα ήθελα να γίνω μάγισσα.
Ν = Έι! Τότε γιατί να μην γίνω εγώ η Caroline -που είναι βρικόλακας και είναι η αγαπημένη μου-?
Ξ = Εγώ θέλω να είμαι η Elena -που είναι κι αυτή βρικόλακας και είναι η αγαπημένη μου-!
Δ = Εγώ θα είμαι η Bonnie -που είναι μάγισσα και είναι η αγαπημένη μου!-  

Κάπως έτσι έγινε!
   Εδώ να επισημάνω πως είμαστε τρελές για το The Vampire Diaries! Ειδικά η Ξένια. :P
   Λοιπόν, θα θέλατε να μάθετε με ποια από αυτές τις τρεις μοιάζετε? ;) 

ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ 
Ένα χαρτί κι ένα μολύβι για να σημειώνετε τις απαντήσεις σας. 

ΚΑΝΟΝΕΣ
  1. Απαντήστε όλες τις ερωτήσεις.
  2. Δεν επιλέγετε πολλές απαντήσεις.
  3. Βάζετε τις απαντήσεις που σας αντιπροσωπεύουν, ακόμα κι αν δε σας αρέσουν.
  4. Δεν κοιτάτε τα "Αποτελέσματα" πριν απαντήσετε.
  5. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ! Αν θέλετε γράψτε το αποτέλεσμά σας στο σχόλια! :D

Αρχίζουμε? ;)

1. Αυτός που θα σου άρεσε θα ήταν....
α. Κυνηγός βρικολάκων?
β. Βρικόλακας?
γ. Υβρίδιο? (Βρικόλακας και Λυκάνθρωπος)

2. Όταν ένας φίλος σου είναι σε κίνδυνο εσύ...
α. Κάνεις τα πάντα για να τον βοηθήσεις! Ακόμα και μεγάλες θυσίες...!
β. Κλαις σα χαζό όλη την ώρα, όμως στο τέλος βοηθάς μέχρι θανάτου!
γ. Τρέχεις να τον βοηθήσεις και δεν τον αφήνεις μέχρι να φύγετε νικητές! 

3. Η ερωτική σου ζωή είναι...
α. Σταθερή. :)
β. Τραγική! Βρίσκομαι ΠΑΝΤΑ στην μέση ενός ερωτικού τριγώνου και έχω ΠΑΝΤΑ προβλήματα! :/
γ. Περίεργη. Θέλω να προχωράω μπροστά και έτσι όταν κάποιος με αφήνει το κάνω! Όμως, τι συμβαίνει όταν αυτός γυρνάει? :/

4. Είσαι το κέντρο της προσοχής?
α. Όχι. Μπορεί να είμαι λίγες φορές, εξαρτάται με την περίσταση, αλλά γενικά όχι :)
β. Ναι! Όλη την ώρα! Μερικές φορές είναι κουραστικό, όμως κατά βάθος μου αρέσει λίγο.. :/ ;)
γ. Όχι συχνά. Είμαι απλώς το μέλος της ομάδας. Όλα τα κάνουμε μαζί! Δεν υπάρχει δημοφιλής και μη δημοφιλής! :)

5. Ερωτεύεσαι εύκολα?
α. Δεν εμπιστεύομαι και πολύ εύκολα, οπότε όχι... :/
β. Δεν ξέρω τι μου γίνεται!! Δεν μπορώ να καταλάβω τι νιώθω για τους άλλους! :(
γ. Ανάθεμα και αν έχει μείνει κανένας σε όλο το Mystic Falls που δεν τα έχει φτιάξει μαζί μου! ;)

6. Όταν σε πληγώνουν οι άλλοι, εσύ...
α. Είμαι πληγωμένη βαθιά! Δεν μπορώ να το ξεχάσω και πολύ εύκολα, όμως στο τέλος -ανάλογα με την συμπεριφορά του άλλου- συγχωρώ. 
β. Είμαι θυμωμένη πάρα πολύ! Ύστερα μπορεί να αντιδράσω πολύ υπερβολικά λόγω του θυμού και της στεναχώριας μου και τέλος, το ρίχνω στο κλάμα!
γ. Κρατάω μούτρα! Δεν μιλάω στον άλλο, αλλά όταν κάποιος κάνει κάτι καλό για μένα το ξεχνάω αμέσως! :)

7. Γίνεται ένα πάρτυ... 
α. Ίσως να πάω... Εξαρτάται από τα κέφια μου. :)
β. Θα πάω! :D
γ. Seriously? Εγώ το οργάνωσα αυτό το πάρτυ! :D

8. Είσαι κοινωνική?
α. Δεν είμαι και πάρα πολύ, αλλά πάντα έχω φίλους. :)
β. Δεν κάνω τίποτα, αλλά πάντα καταλήγω το κέντρο της προσοχής! :P
γ. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! Κάνω φίλους τους πάντες αν τους συμπαθήσω, κι έτσι έχω πάντα πολλούυυς φίλους! :D

9. Συνήθως ντύνεσαι...
α. Με απλά, σκουρόχρωμα ρούχα. :)
β. Ένα τζιν και κάτι κόκκινο! ;)
γ. Με ανοιχτόχρωμα ρούχα! Μου φτιάχνουν την μέρα! :D

10. Μία λέξη που να σε χαρακτηρίζει?
α. Φίλη! (Με όλη τη σημασία της λέξης!) :)
β. Αναποφάσιστη... :/
γ. Χαρωπή! :D

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ! :D
Για να τις δείτε πηγαίντε πιο κάτω...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Άλλο λίγοοο... :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ορίστε! :D

Περισσότερα Α?
Μοιάζεις με την BONNIE! 
Είσαι ένα υπέροχο άτομο! :D Οι φίλοι σου σε αγαπάνε και παλεύουν πολύ για σένα, αφού ξέρουν πως θα το έκανες κι εσύ γι'αυτούς -όπως το έχεις κάνει ΠΑΡΑ πολλές φορές, θυσιάζοντας τα πάντα γι'αυτούς!-. Έχεις μια σταθερή ζωή και αυτό σου αρέσει πολύ, όμως αυτό δεν κρατάει και πολύ αφού την θυσιάζεις κι αυτή για να βοηθήσεις τους φίλους σου! Ουσιαστικά είσαι ΦΙΛΗ! :D Δεν είσαι σχεδόν ποτέ το κέντρο της προσοχής, όμως αυτό δεν σε πειράζει. Είσαι καλά όπως είσαι. :) Σου είναι δύσκολο να εμπιστευθείς όμως όταν το κάνεις, η επιλογή σου είναι ΠΑΝΤΑ σωστή. :)

Περισσότερα Β?
Μοιάζεις με την ELENA!

Είσαι γλυκιά και λίγο.... -ΠΟΛΥ-.... δραματική! :P Οι φίλοι σου θα πέθαιναν για σένα! Κάνουν τα πάντα για σένα αλλά κι εσύ δεν πας πίσω. Μπαίνεις σε δράση, αφού βέβαια το ρίχνεις για 10 μερόνυχτα στο κλάμα :P . Παρόλα αυτά, είσαι πολύ καλή φίλη! Έχεις μια ΠΑΡΑ πολύ δύσκολη και περίπλοκη ζωή...! Αυτό δεν σου αρέσει καθόλου! :/ Θέλεις μια πιο απλή ζωή, σαν τους κανονικούς ανθρώπους, όμως αυτό δεν γίνεται αφού είσαι μοναδική! ;) Είσαι ΠΑΝΤΑ, ΠΑΝΤΑ, ΠΑΝΤΑ το κέντρο της προσοχής χωρίς να το θες, όμως κατά βάθος σου αρέσει λίγο (τσουτσούυυ...! :D ). Είσαι πολύ αναποφάσιστη και ποτέ δεν ξέρεις τι νιώθεις! Όταν βρίσκεσαι σε δύσκολη στιγμή, το πρώτο που κάνεις είναι να το ρίξεις στο κλάμα... :/

Περισσότερα Γ?
Μοιάζεις με την CAROLINE!

Είσαι...  ο πιο χαρούμενος άνθρωπος ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ! :D Είσαι αυθόρμητη και δυναμική! Όταν ο φίλος σου έχει πρόβλημα, τρέχεις αμέσως για βοήθεια, χωρίς να το σκεφτείς καν! Προχωράς πάντα μπροστά και βοηθάς και τους άλλους να το κάνουν. Η ζωή σου δεν είναι ούτε πολύ απλή, ούτε πολύ δύσκολη, εξαρτάται από την περίπτωση. Όταν έχεις πρόβλημα όμως το ξεπερνάς με την βοήθεια των φίλων σου. Ανήκεις σε μια ομάδα όπου όλοι βοηθιέστε! Είσαι υπερβολικά κοινωνική και η ψυχή του πάρτυ! ;)

   Αυτό το κουίζ, λογικά δεν ήταν και πολύ σωστό, γιατί για να φτιάξεις ένα σωστό κουίζ πρέπει να είσαι κάτι σαν ψυχολόγος, που ας πούμε, καταλαβαίνει πράγματα για τον χαρακτήρα σου από το αγαπημένο σου χρώμα. Παρόλα αυτά, μακάρι να πέτυχα τίποτα. Τουλάχιστον με αυτό το κουίζ μάθατε και μερικές λεπτομέρειες για την αγαπημένη μας σειρά! Το The Vampire Diaries! :D
   Θέλετε να δείτε κάτι? :) Αυτές τις φωτογραφίες τις έφτιαξα εγώ. Αν θέλετε πείτε την γνώμη σας στα σχόλια για το πως σας αρέσει περισσότερο η καθεμία! :D

BONNIE


ELENA


CAROLINE


   Τέλος πάντων, ελπίζω να σας άρεσε το κουίζ, να πέτυχε τίποτα για σας και, αν θέλετε, να γράψετε τι βγήκατε στα σχόλια από κάτω! :D


Antios,
~Life

3 σχόλια: