Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Which Pretty Little Liar (-A)re you? ;)

Χαλόοοο! :D


   Για να μην τα πολυλογώ, όπως είδατε αυτό είναι ένα quiz στο οποίο θα δείτε ποια liar είστε! :D 
   Είστε η γλυκιά Emily, η δυναμική Spencer, η όμορφη Aria ή η στυλάτη Hanna ;) ? Κάντε το quiz και μάθετε! :D

ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ 
Ένα χαρτί κι ένα μολύβι για να σημειώνετε τις απαντήσεις σας. 

ΚΑΝΟΝΕΣ


  1. Απαντήστε όλες τις ερωτήσεις.
  2. Δεν επιλέγετε πολλές απαντήσεις.
  3. Βάζετε τις απαντήσεις που σας αντιπροσωπεύουν, ακόμα κι αν δε σας αρέσουν.
  4. Δεν κοιτάτε τα "Αποτελέσματα" πριν απαντήσετε.
  5. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ! Αν θέλετε γράψτε το αποτέλεσμά σας στο σχόλια! :D

1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου μάθημα στο σχολείο? 
α. Κείμενα...! Μου αρέσουν οι ιστορίες! :D
β. Γυμναστική! Σε γυμνάζει, είναι καλή για την υγεία και είναι και διασκεδαστική! :D
γ. Διάλειμμα...! Σε ποιον αρέσει το σχολείο? Duh! :P
δ. Φυσική, Μαθηματικά ή Ιστορία. Δεν μπορώ να διαλέξω!!!! :D

2. Ποιο είναι το στυλ σου?
α. Δεν ξέρω.. Είτε τζιν, είτε φουστάνια. Κάτι με μαύρο πάντως! :)

β. Αθλητικό. Είναι πολύ βολικό και όχι άσχημο! ;)

γ. Κοριτσίστικο. Είμαι κορίτσι και το δείχνω! :D

δ. Preppy! Είναι περίεργο και ωραίο...!


3. Ποιος θα ήταν ο "έρωτας της ζωής σου"?
a. Ezra Fitz

β. Μμμ... Πειράζει αν "o" έρωτας της ζωής μου αντικατασταθεί, από το "η" έρωτας της ζωής μου"? Maya St. Germain

γ. Caleb Rivers

δ. Toby Cavanaugh


4. Αν δούλευες εκτός σχολείου, τι δουλειά θα ήθελες να κάνεις?
α. Φωτογράφος... :) Ωραίο ε? :D

β. Σερβιτόρα... Δεν είναι τίποτα το σπουδαίο, όμως βγάζεις χρήματα χωρίς να κάνεις και πολλά :)

γ. Σε παρακαλώ...! Τι να την κάνω την δουλειά? :P
δ. Κάτι σε γραφείο! :)


5. Αν ήσουν μόνη σου κλεισμένη μέσα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο -παγιδευμένη από τον A- τι θα έκανες?
α. Θα έσκουζα, φυσικά! Τι άλλο να έκανα? :O
β. Θα έκλεινα τα μάτια μου περιμένοντας να ανοίξουν τα φώτα ή κάποιος να με βγάλει! :/
γ. Θα προσπαθούσα να βρω σήμα και να πάρω κάποιον τηλέφωνο να με βγάλει από εκεί!!! :(
δ. Θα προσπαθούσα να βρω έναν διακόπτη και να ανοίξω τα φώτα, ώστε να μην φοβάμαι πια. Ύστερα βλέπουμε... :/ 

6. Τι κάνεις όταν έχεις άγχος?
a. Χτυπάω τα δάχτυλά μου σε έπιπλα :/
β. Παίζω με τα μαλλιά μου :/
γ. Κοιτάζω το κινητό μου :/
δ. Λύνω μαθηματικές ασκήσεις στο κεφάλι μου :/

7. Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σου φόβος?
α. Ότι οι φίλοι μου θα πουν τα ΠΟΛΥ προσωπικά μου μυστικά! :O
β. Ότι δεν θα κάνω στο μέλλον αυτό που θέλω! :O
γ. Να φοράω ένα συνολάκι που να μην ταιριάζει μεταξύ του! :O
δ. Ότι δεν θα μπω σε ένα καλό κολέγιο! :O

8. Χωρίς τι, δεν φεύγεις απ'το σπίτι?
α. Ένα lipgloss :)
β. Ένα συνολάκι για μετά τις ασκήσεις μου :)
γ. Το κινητό μου :)
δ. Ένα βιβλίο :) 

9. Πώς θα σε χαρακτήριζαν οι φίλοι σου?
α. Πιστή :)
β. Ειλικρινή :)
γ. Μοντέρνα :)
δ. Πανέξυπνη :)

10. Τι θα μπορούσε να έχει ο -A εναντίον σου?
α. Ένα οικογενειακό μυστικό
β. Τον πραγματικό μου εαυτό
γ. Την πιο κακή μου συνήθεια 
δ. Το παρελθόν μου

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ! :D
Για να τις δείτε πηγαίντε πιο κάτω...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Άλλο λίγοοο... :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ορίστε! :D

Περισσότερα Α?
Μοιάζεις με την ARIA!




Περισσότερα Β?
Μοιάζεις με την EMILY!




Περισσότερα Γ?
Μοιάζεις με την HANNA!




Περισσότερα Δ?
Μοιάζεις με την SPENCER!




Αυτά λοιπόν! Αν θέλετε πείτε μου με ποια μοιάζετε στα σχόλια!

See ya,
~Life









   

1 σχόλιο: